کلوب| استقلال فاتح بازی بزرگ

کلوب| استقلال فاتح بازی بزرگ
شناسه خبـر : ۱۳۷۴۲۳ چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

آبی پوشان پایتخت توانستند با یک تیر دو نشان بزنند، با برد خانگی دیگر هم انتقام شکست زود هنگام بازی رفت را از طلایی پوشان اصفهانی بگیرند و هم صدرنشینی خود را یک هفته دیگر تداوم ببخشند و امید خطرناک ترین رقیب خود را از رسیدن به صدر ناامید کنند.

درست است که یک برد خفیف با تک گل شاید آنچنان نشان برتری یک تیم بر حریفش نباشد، اما در فوتبال حتی همین بردهای میلیمتری با یک گل هم برای یک تیم برد است و آن را صاحب سه امتیاز می‌کند و اگر بازی بزرگی باشد، مثل بازی استقلال برابر سپاهان ، این برد و سه امتیاز حکم بردی با شش امتیاز دارد و تثبیت صدرنشینی برای یک هفته دیگر برای آبی پوشان پایتخت.

تیم استقلال برد و صاحب سه امتیاز شد و صدرنشینی اش را یک هفته بیشتر تمدید کرد و بازی بزرگ را از خطرناک‌ترین رقیب خود در راه صدرنشینی و قهرمانی برد تا بتواند گام بلندی را به سوی قهرمانی برداشته باشد.

تیم استقلال هر چند این هفته‌ها سخت می‌برد و برخی تساوی‌ها روی اعصاب این تیم و هوادارانش می‌رود اما حفظ صدرنشینی در یک حالت پراسترس و التهاب برای این تیم و هواداران آن هر چند سخت اما یک لذت خاص دارد.

سپاهانی‌ها که بسیار امیدوار بودند با بازگشت دوباره به لیگ و کسب حداکثری امتیازات در دو بازی عقب افتاده بتوانند به صدر برسند و خود را در کورس مدعیان قهرمانی قرار دهند یک شکست تلخ باعث شد تا امید این تیم خیلی زود تبدیل به ناامیدی شود.

استقلال برد، بردی که به واقع برایش حتی شیرین تر از عسل است، وقتی استقلال نکونام تصمیم دارد با تمام مشکلاتی که دارد استقامت خود را برای ایستادن در صدر حفظ کند و به قول معروف با سلاح غیرت و تعصب مشکلات موجود را کنار بگذارند و تیم استقلال را در صدر جدول نگه دارند، این بزرگترین هدیه و پشتوانه برای تیمی است که می‌برد و تصمیم هم ندارد که مشکلاتش را در زمین به بار بکشد و باعث افتضاح‌های بیشتری شود.

استقلال برد، خوب هم برد، چون باید می‌برد، چون نیاز به برد داشت حتی با همین یک گل و به خواسته خود هم رسید، حال برای کنار زدن یک رقیب بزرگ دیگر در راه صدرنشینی و قهرمانی تیم پرسپولیس را کم دارد که تا دو هفته آینده این بازی هیجان انگیز هم از راه خواهد رسید.
آنگاه عیار تیم استقلال برای صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی بیشتر و بالاتر سنجیده خواهد شد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir